Interviu cu un artist plastic…Ioan Bompa


Tineretea nu este doar o stare fizica ci …si una de permanenta cautare a spiritului. Este si cazul domnului Ioan Bompa-pictor

Reporter: 1. Aveți nevoie de tumultul unui oraș pentru a picta sau de liniștea unui sat?
Ioan Bompa: 1. Mi-ar plăcea să creez în liniștea unui sat și să aduc la oraș ce am făcut, dar deocamdată mai am de luptat cu povestea asta, e un plan mai greu de realizat.

Reporter: 2. Ce pictor prin creațiile sale v-a dat o dată în plus dorința de a picta?
Ioan Bompa: 2. Nu e doar unu,e o armată de pictori… soldați, căpitani, generali, si așa mai departe până la marele Creator, Marele Pictor.

Reporter: 3. Natura poate fi ignorată în pictură?
Ioam Bompa; 3. In niciun caz, totul vine din ordinea naturală și se întoarce acolo, marele dascal al artistului rămâne natura.

Reporter: 4. Procesul de creeație este un amestec de instinct, creație și cultură, astăzi când tinerii nu sunt atrași de artă, ce credeți că se v-a întâmpla cu arta, publicul. Talentele speciale sunt oare în pericol să nu mai rodească în aceste condiți?
Ioan Bompa: 4. In primul rand mă îndoiesc că tineri sunt dezinteresați de artă și cultură, în general cunosc o mulțime de oameni tineri, foarte deschiși, cu o dorintă de cunoaștere foarte puternică, menționez ca eu cred în tineri, mă consider tânăr, și cred că tinerii sunt motorul de căutare al societătii ca să mă exprim în termini ai internetului.

Reporter: 5. Ce parere aveți despre evoluția fără precedent a tehnologiei, în special a internetului?
Ioan Bompa: 5. Și bună și rea, tehnologia te ajută pe termen scurt, dar te omoară pe termen lung

Reporter: 6. O galerie online este soluția pentru piața de artă?
Ioan Bompa: 6. Da, din câte știu eu este o modalitate din ce în căutata in lume.

Leave a Reply

