Poezia de joi


Închinare

Panait Cerna

Când se-nsenina cerul, cu mii de stele-n faţă,
Nemărginirea mării în raze se răsfaţă;
Iar când îşi pune slava un obrăzar de nori,
Pe mare cade noapte, iar vântul dă fiori …

Şi lacrimile slăvii, şi fulgerele-i toate
Ea le primeşte-n sânu-i ce plânge şi se zbate,
…Iubito! Astfel viaţa-mi legată-i de a ta,
Din cea dintâi clipita de-nfioarare-a mea …

Zâmbeşti? Pe chipu-mi cade o rază fericită…
Urăşti? Îndrept spre duşmani o spadă ascuţită;
Iar când te văd în lacrimi, mi-e sufletul cernit
Şi-n pieptul meu se zbate un demon răzvrătit …

2 thoughts on “Poezia de joi

  1. Alexandra

    O poezie frumoasa, postata intr-o zi la fel de frumoasa!
    ” Lucrurile marete se fac de obicei cu riscuri foarte mari!” (Herodotus)

    Like

  2. prinzona1

    Da Alexandra, foarte frumoasa poezia cat si ziua in care a fost postata ! ”viata-i mai frumoasa cand stai ascuns ” 😛

    Like

Leave a Reply

