Dublarea filmelor


Când vine vorba de dublatul filmelor toți suntem un pic luați  a se întelege ghilimelele de riguare.

Nu stiu cum sunt alții, dar eu nu am fost de acord atunci când Cartoon Network a încetat sa mai ruleze desene animate cu vocile originale, au dublat în română toate animațiile mele preferate. Până la urmă m-am consolat cu ideea și am vrut să cresc  mai repede.

Ei bine,  m-am făcut măricel , am cu vreo doi ani în plus „după 20 de ani”

Se zvonește, se vorbește prin gura târgului, că un domn să-l numim domn a propus în parlament dublatul filmelor.

Nu vreau să citez din legi, pentru a întelege cazul pe care încercat aici … dublat sau nedublat,  să vi-l prezint.

Dar cum ar fi ca în locul lui Al Pacino să auzim vocea unui teleormaneam,  „Say hello to my little friend!” („Salută-l p-ăsta micu”) – Al Pacino – Scarface ,  sau cum o să sune replica din filmul Terminator a lui Arnold- „I’ll be back!” („O să mă întorc”) dublat de un ardelean?

Încheierea o voi face printr-un banc de pe vremea lui Ceausescu ce se păstrează actual și în această situație:

La o sedintă de partid participau Bulă, Popescu și Ionescu. Se dezbătea productivitatea muncii.
– Eu propun să lucrăm și sâmbăta, propune Popescu într-o luare de cuvânt. Cu 6 zile de producție putem avea un ritm bun și o eficientă sporită.

Aplauze ! Bravo, Popescule bună inițiativă!-

Eu spun că ar fi mai bine să lucrăm 7 zile pe săptămână, replică Ionescu! Nu avem astfel întreruperi în producție și rulăm personalul și profităm de forța de lucru!
Aplauze și ovații!!!
-Domnilor, spuse Bulă calm dintr-un colt. Eu zic să desființam barul din curtea întreprinderii!

Stupoare. Nimeni nu înțelegea despre ce e vorba
-Pai ce legătura are barul? se auzi din mulțime.
-Pai uite așa, că după program vă duceți la bar, vă îmbătați și faceți copii proști ca Popescu, ca Ionescu!

Leave a Reply

