Oare?


Femeile au învățat că pot deține  și singure controlul, iar bărbatul a încetat să mai spună că are nevoie de femeie.  Și uite așa am ajuns în secolul XXI , unde bărbatul și femeia se caută unul pe celalalt pentru un anumit interes.

Aud la tot pasul femei/ fete care spun că nu-și iubesc partenerul și că nu au de ce să facă compromisuri atâta timp cât bărbatul le face pe plac și le finanțează. Lumea s-a degradat total !. Și nu pentru că doar femeia ar greși , ci și, bărbatul că acceptă astfel de lucruri, sau mai rău le face și el.

Mă întreb oare unde a dispărut iubirea, toată bunătatea sau toată simplitatea și toată credința?

Am uitat să ne îndreptăm ochii spre cer și să ne rugam să fim mai buni, am uitat să spunem mulțumesc,  și am uitat definitiv să ne bucurăm de lucrurile simple.

Am ajuns două mașini ce fac  dragoste mecanic, respiram aerul ca pe orice altceva, nu mai avem timp să ne oprim să privim copacii, păsările, nu mai avem timp sa iubim frumosul… nu mai avem timp să iubim.

Leave a Reply

