Pentru ce e bun un blog


Recunosc că nu știu prea multe despre cum să atragi mai mulți vizitatori pe un blog. Am un blog, dar până acum nu i-am acordat prea multă atenție. Mai public din când în când câte o prostie.

În ultima vreme se tot pune accent pe acestă nouă, s-o numim „meserie”.

blog

 Vreau să  menționez că acesta este primul meu blog, a luat naștere prin vara anului 2009, la început am făcut blogul cu un singur scop, acela de a posta din înregistrările (reportaje, interviuri) pe care le făceam la vremea respectivă pentru România Actualități, lucru ce nu s-a întâmplat, politica radio mi-a interzis să postez materialele. M-am conformat cu decizia luată dar mi-am zis că trebuie totuși într-un fel sau altul să țin încă blogul( sau poate că nu trebuia) așa că am decis să fac un blog “mozaic” ( chestii generale, muzică, poezii, și câteodată ceva ”D’ale mele”.

Blogul a devenit o cursă nebună în care fiecare încearcă să ajungă cât mai sus, este exact ca pe șosele patriei: depăsirii, accidente ușoare, stopuri, intersecții, nervi, claxoane, ieșiri de pe carosabil s.a.m.d ( rog a se înțelege aluzia).

Cât de important este să ai  un blog ?

Este adevărat că aproape la fiecare căutare pe net apare și un blog, suntem încurajați la fiecare pas să ne facem un blog. Invitația sună așa: “Un blog este un site ușor de făcut și utilizat, unde îți poți publica gândurile, pozele, ideile și unde comunici cu alți oameni. Nu întârzia să ai propriul tău blog.
Este gratuit.”

Dacă ai de gând să lucrezi ca: jurnalist, copywriter, editor audio-video, web designer, PR, atunci  blogul este cel care te poate ajuta să te afirmi în domeniu mai ușor.

Dacă încă n-ai un blog încearcă sunt destui care nu au nimic de spus în blogosferă (vezi cazul de față), încă unu n-o să supere pe nimeni.

Baftă!!!

 

 

 

 

Leave a Reply

