Nebunia de vineri seară


Despre prof și curs

Prof: George Hari Popescu ( zis Hari de cele mai multe ori )

Cursul : Scriitură pentru mediile digitale (cursul ăla de vineri de la ‘6  la ‘8 și-un pic). Nasol,nu?Vinerea!

Despre prof:

  • Mișto
  • Bicla
  • Reinventeză
  • Note mici
  • Șmecher
  • Teme
  • Răbdare
  • Gașcă

La primul lui curs am lipsit, misto, nu ? Era octombrie, facultatea de-abia începuse, afar’ încă-mi bătea soarele-n teastă, iar eu aveam alte preocupări la acel moment, mai lumești.  Apoi, curios din fire am început să mă documentez despre prof. Am citit vrute și nevrute: unii că-i mișto profu, că facem lucruri tari cu el, alții că dă note mici, că-i place cu bicla, că se zvârcolește ca un nebun  când nu știm să facem diferența dintre numai și decât, că  e profu’ ce se reinventează tot timpul (așa mi-au scris colegii, pe facebook, normal!).

Chinezu.Eu l-am intervievat aici și m-am amuzat teribil când am citit că i se mai spune și Leonardo Di Caprio 2.0. Deci da, omu’ e șmecher.

Inevitabilul s-a produs, am ajuns la curs săptămâna următoare. Prima impresie nu știu cum să o definesc, eu sunt mai sperios  de felul meu și nu-mi plac oamenii noi.  La următorul curs a fost mai bine și  încetul cu încetul a început să-mi placă.

Atmosfera la cursuri e uneori anostă, și nu din cauza lui, ci din a noastră, fiindcă nu suntem în stare să purtăm un dialog. Îmi amintesc cum ne-a întrebat de vreo 5 ori dacă avem blog, am răspuns  linistit, mult prea liniștit. A scris despre noi și  pe site-ul lui: cyberculture.ro .

Ne-a dat și teme de făcut ”pentru data viitoare”. Dar cine să le facă la timp? E mai frumos când le trimiți după câteva zile (în cele mai fericite cazuri).

Se laudă că a introdus la FJSC vreo două cursuri: CyberCulture și Scriitură pentru mediile digitale. Spun unii că vine la cursurile de multimedia cu aparatul personal de fotografiat și îi pune pe studenți să facă poze în laborator. La un moment dat, ne-a povestit cum la cursul de Multimedia din anul 2 a întrebat o studentă dacă poza respectivă nu ieșea mai bine dacă era pe malul celalalt, iar răspunsul ei a fost unul pe măsura întrebării: “dar eram pe malul celalalt”, deci, e și de gașcă.

La ultimul curs am făcut o recapitulare a materiei, ne-am amuzat copios la unele texte trimise de noi ca temă, ne-a repetat din nou și iar din nou cum să scriem, și iar din nou, și iar din nou …deci, are și răbdare omu’.

De materia-n sine nu sunt prea multe lucruri de spus – în mare parte ne-a spus să scriem, să scriem, și iar să scriem, căci spune chiar el:  „scriind cât mai des ești ferit de nebunie”.

Ne-a mai spus să scriem cu diacritice că “tata de mata” nu e “țâță de mâță”.

Leave a Reply

