Lucică și trupa


Cred că v-ați dat seama până acum că îmi place muzica și radioul. Nu pot să stau      fără muzică sau radio, sunt dependent de undele herțiene.

Mai jos o să înțelegeți de ce-mi plac aceste lucruri.

Radio Nova este un post local din orașul Brașov. Am ajuns să scriu despre acest radio, după ce bunul meu amic Lucian Bedeu, a fost invitat în emisiunea Tura de seară să cânte împreună cu trupa sa (Hertz Band).

Mi-a plăcut foarte mult ideea de a invita într-un studio de radio oameni ce cântă și fac  muzică din plăcere. Sloganul cu care s-a lansat acestă nouă emisiune( din câte am înțeles de la Lucică , așa cum îmi place să-i zic), este următorul: “Noi băgăm ce alții scot“. Super, nu ?

Și într-adevăr sunt invitați în fiecare vineri și sâmbătă tineri ce cântă și se distrează pe  muzică bună.

Fetelor, despre Lucică vă spun  doar că are voce puternică și începe să aibă mișcare scenică (am observat și eu în filmulețele de mai jos), restul descoperiți singure. Facebook Lucian Bedeu.

Leave a Reply

