Scoarță de copac


Nu știu cum sunteți voi dar eu asociez fiecare anotimp al anului cu un miros specific. Iarna are un miros specific de rece, vara miroase a pământ încins, toamna a frunze ruginite iar primăvara cu miros de fum, iarbă verde și  coajă de copac.

I-am spus unei foste colege de facultate că îmi place primăvara să miros scoarța de copac ( în special de stejar), a rămas uimită la spusele mele, zicând : “ cum, scoarță de copac? , ești nebun!”. Da, sunt un nebun. Și acum când scriu aceste rânduri simt acel miros .

Astăzi am simțit că a venit primăvara

Știu că lucrurile aceste sunt subiective, poate este doar percepția mea,  poate altcineva miroase anotimpurile diferit, și mai  știu că poate după ce o să public acest articol zilele următoare o să scriu altul înjurând autoritățile pentru că “iar au fost surprinse de venirea zăpezii “.

Știu, e prea devreme!

Ceea ce vreau să strig în gura mare este că merită să te oprești măcar pentru câteva minute, să închizi ochii, să inspiri adânc, și să deschizi fereastra pentru  a lăsa mirosul de “scoarță de copac” să pătrundă în casă.

La voi cum miroase primăvara?

tree-bark-background

Leave a Reply

