Conceptul de societate


Ieri, am vorbit chestii “deștepte” cu o bună prietenă din Oradea. Vi le împărtășeșc și vouă

L – ea    A – eu

L: Probabil te întreabă lumea…nu vreau să te bat la cap…dar te gândești să te căsătorești?

A: Sincer e mult prea devreme, încă, nu sunt pregătit.

L: Eu nu îmi imaginam mai devreme de 30 de ani, dar ce înseamnă să fii pregătit?.

A: Job, carieră, locuință.

L: Vor veni.

A: …și într-un final suntem tot singuri, fiecare pe  cont propriu.

L: De ce crezi că suntem tot singuri…fiecare pe cont propriu?

A: Încă n-am un argument bine întemeiat… există mai multi factori ce influențează gândirea mea,  conceptul de societate e unul dintre ele.

L: …. hmm, dacă e sa facem un calcul matematic ai dreptate în mare parte…8-9 ore muncă plus 7-8 ore somn, plus 1-2 ore pentru transport/papa/dus …practic rămân 2-3 ore pentru tine și persoana de lângă tine,  deci într-o zi 2-3 ore.

A: Și dacă în acele 2-3 ore se ivește o ceartă, spune-mi ce rămâne?

L: Nimic.

A: Am aflat răspunsul împreună!

L: Găsești pe cineva cu care să nu te cerți!

A: Există?

L: Sau te cerți mai puțin ! (zâmbește)

A: Poate din întâmplare să găsești o persoană pe aceeași lungime de undă cu tine.

L: Oooo, da. De existat există, dar greu de găsit!

A: Știi foarte bine, ești proaspăt căsătorită!

L: Știu, e complicat.

Acum să tragem linie, ce trebuie făcut ?

Leave a Reply

