Eu cred


Eu cred că:

Eu cred în câmpii cu flori, și că suntem frați
Nu în culori de liberali, social și democrați
Eu cred că până și-un copil, normal școlar
Ne-ar conduce mai bine decât oricare politician
Eu cred că ne vor morți
Sau internați la neuro
Cu câțiva lei, plătești facturi calculate în euro
Eu cred că globalizarea asta e o mare teapă
Vine comanda  prețul la benzină, gaz și apă
Eu cred în libertate.
Nu în bârfe și ore de privit la televizor.
Eu cred în democrație, putem fi buni cetățeni
Nu în competiție prost înțeleasă între semeni
Eu cred că și bunicii noștri merită croaziere
Nu batjocura, cozi la farmacii și pensii mizere
Eu cred în școli în care să înveți cu plăcere
Investim în viitor nu în muncitori peste frontiere

Eu cred în ajutor divin și îngeri care ne ajută
Se uită cum ducem cu noi cea mai grea luptă
Eu cred în iubirea adevărată dintre două suflete
Nu confundată cu plăcerea care trece iute
Eu cred în oameni cinstiți care nu s-au vândut
Oameni simpli care ți-ar înapoia portofelul pierdut
Eu cred în strângerea de mână și cuvântul dat
Nu în plângeri la poliție și procese de câștigat
Eu cred în natură și că legile ei sunt suficiente
Nu în interese egoiste și companii de medicamente
Eu cred în sport, performanță și competiție dreaptă
Nu în patroni care fac jocurile și aparent se ceartă
Eu cred că viața e scurtă și oricând poți pleca
România a dat modele
Copiii au de la cine învăța.

Tu în ce crezi ?
Articole similare: Tipul flegmatic…
Leave a Reply

