Eu, tu și ea


Eu, tu și ea (iubirea)

Sunt întins pe podea și în brațele mele stă iubirea noastră moartă. Și-a dat sufletul ieri după ce ai trântit ușa în urma ta. Ai sărit cu un cuțit, ea s-a pus între noi și așa a murit, dacă ea n-ar fi fost chiar în suflet adânc m-ai fi nimerit. Trupul ei atârnă greu iar eu nu știu ce să-i fac. Încă nu pot uita ultima ei suflare și ochii marii atunci când am pus-o în pământ. Am îngropat-o departe, n-o s-o găsești.

Rana de la cuțit s-a închis încet, ba chiar m-am amăgit cu amintirea ta într-un mod ideal; “cum să amețești de la un sărut ?”.

Nu mai e timp, nu pot, nu vreau să mor din iubirea. Ești parte din mine, te îngrop și pe tine. O altă femeie va scoate cuțitul pe care cândva l-ai înfipt fără milă. Și poate tot ea-l va înfige încă o dată. Și ce dacă ? Iubirea-i moartă!

prin zona
prin zonă
Leave a Reply

