Continuă povestea – eu am început-o


Vreau să vă spun din capul locului că nu-mi mai place să merg în club/uri. Ei bine, printr-o nefericită  alegere acum câteva zile am ajuns în ceea ce mulți ar numi sanctuarul suprem. O adevărată nebunie!

Mi-a fost demonstrant încă o dată că românii știu să se distreze (trebuie să citești). La dracu!

Intru în club (momentan nu e prea mult fum) cum zice melodia și imediat ochii mi se duc la decorurile somptuoase, luminile și …cam atât.

Pe la ora  00:30 și 00:50 ( să zicem 01:00), nu mai aveai unde arunca un ac. Pițipoancele de toate formele și culorile, bărbați trecuți și de prima și a doua tinerețe cu priviri libidinoase, un miros de parfumuri scumpe amestecate cu cele ieftine și bineînțeles și cu băuturi diluate cu multă gheață și ceva urme de dans.

Mulți nu dansau, se uitau lung unii la alții, se măsurau din cap până-n picioare și învers, cu toții au ieșit la vânătoare de oameni.

Momentul suprem a fost atunci când au ieșit animatorele abia atunci ochii dezorientați au găsit un nou obiectiv: câteva fete cu fețe ușor sau mai mult consumate de nopțile pierdute, înecate în alcool și tone de machiaj și un gay ( cică homo e prea dur, zic unii) care, fie era deliciul petrecerii, fie bătaia de joc. N-am reușit să-mi dau seama până când am plecat.

Muzica a fost din asta… din ziua de astăzi, bumpțzi-bumpțzi. Nu trebuie să ai cunoștințe solide de dans, un pas aici, unul acolo, iar aici și ești cel mai tare dansator, aproape că animatoarele o să se uite cu ciudă la tine.

A fost fain la club! Am descoperit niște mișcări bestiale.  

Mișcarea pică tavanul – cu toții încearcă să susțină tavanul clubului

Mișcarea sacoșe grele – imaginați-vă cum toții “clubăreii” vin de la piață cu câteva o sacoșă (de 10 kg) în fiecare mână.

Mișcarea mayasă – cu toții se uită după stele, unii chiar aveau impresia că le pot atinge/culege (depinde de gradul de înec al creierului în alcool).

Despre vestimentație ce să vă zic, la fete în mare parte lipsește cu desăvârșire, adică nah…dacă tot avem de ce să nu arătam la toată lumea!. Ele văd asta ca pe o artă, eu nu, le văd doar în curul gol. Botezatu e de vină!

Băieții sunt mândrii și vor să arate lumii umflăturile, așa că se îmbracă numai în tricouri/cămăși care stau să pocnească pe ei, se deplasează cu mașini puternice, germane, second-hand, gen BMW , sau cu mașini noi puternice germane, cumpărate cu banii din vânzarea celor second-hand.

Aaa, mai sunt cocalarii ce se plimbă toată seara prin club cu sticla de șampanie.

Ăștia de mai intrați pe blog continuați voi povestea pe care tocmai am început-o.Mai jos poți descărca documentul. Scrie în continuare și apoi postează pe Facebook (Prin Zonă) textul complet.

Descărcă textul:  Continuă povestea

Leave a Reply

